Ur funktion..

Igår var internet nere mest hela dagen.. *suck* Jag vart verkligen helt efter av det.. Jag skulle ju börja göra en massa saker men EFTER att jag gått in på ifokus och kollat mailen m.m.
Så jag sega av efter att jag inte kunde göra d jag skulle göra.. :/

Men nu verkar det funka iaf.. *ta i trä*

Idag ska jag in till sthlm och besöka Vinsta Zoo då dom ska köpa de 3 hanar som är kvar. Sen ska jag möta upp en kompis oxå som troligtvis ska ha en av Jessis hamstrar.. :) Sen in på centralen och möta upp Roger o få tillbaka min back, lr ja igentligen är det Marias back men jag fick den som tack för att jag levererade Pegasus.. ;P

Men nu ska jag väl börja dagen med lite frukost.. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback