Tvätt tvätt älskade(?) tvätt..

Kom hem för ca 45min sedan.. Slängde in första 3 maskinerna tvätt för ca 30min sedan och vad hände då?!
Jo mjukmedlet tog slut.. Riktigt värdelöst för då måste jag ju springa och köpa nytt.. Frågan e om jag orkar det.. :P
Det är ju en bra ursäkt varför jag inte tvättat all tvätt då.. *thihi* För det finns nog MINST så pass mkt tvätt för fylla minst 3 maskiner till.. :S Usch usch.. Dumma minne.. Har missat massa tvättiden.. *suckar*

Men det är väl bäst att jag knatar iväg till Ica och köper lite mjukmedel då.. *blää*

Jag har verkligen inte lust att göra nånting idag.. :( Orka orka.. Men måste väl.. För min egen skull så jag slipper massa tvätt som ligger överallt.. Det är ju inge kul det heller..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback