Stockholmia..

Idag bär det av mot den stora världen för att leverera Nappe och Kokos.. Och jag tänkte att eftersom vi ändå är där kan vi ju lika gärna sova över tills imorgon och ta tåget hem då.. Jag har inget för mig imorgon iaf, inte vad jag kan komma på iaf.. Men på lördag måste jag vara hemma igen..

Måste ringa och prata med mamma först så att jag inte lovat henne att jag ska vara barnvakt lr nått.. :P Mamma bestämmer så mkt sen ska jag bara finna mig i det.. *haha* ;P Nää då jag kan säga nej om jag inte vill.. :)

Nu har jag fått mina pengar iaf.. Så i natt satt jag och betalade massa räkningar som jag fått massa påminnelser på.. Så bara för att jag inte fick mina pengar i tid för att dom slarva bort min ansökan så får jag typ betala runt 500kr (om inte mer) i påminelseavgifter hit och dit.. *suck* Känns ju riktigt kul.. Men förhoppningsvis så klarar vi oss iaf.. *thihi* Ska dit och prata med gubben i december iaf.. Innan dess måste jag ringa lite samtal.. Tråkigt men men.. :P

Vad gör vi inte för att må bra.. ;P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback