Stackars lilla bebis..

image198

Elliott har fått fläskläpp.. Jag stod och fixa i köket och ser i ögonvrån hur han ramla rakt på näsan.. Trodde att han skulle resa sig upp och fortsätta gå som han brukar göra men han börjar störtgråta och när jag kommer dit så ser jag bara hur bloder forsar ur munnen på honom.. Usch usch usch.. Fort in i badrummet för att fixa en iskall tvättlapp att trycka mot såret, men det ville han ju självklart inte ha.. Han streta emot och bara grät.. Det enda som hjälpte var tutte.. Så det fick han.. Men innan dess hann han bloda ner golvet i hallen, badrummet, halva mig, halva honom och sedan lite på tvättlappen oxå.. Fy man tycker så synd om dom små.. Men nu verkar det inte vara någon större fara med honom mer än att han är trött.. :) Men han lär nog ha fläskläpp nån dag lr två.. ;P Extra mycket att pussa på.. *asg* :D Man ska väl se det positiva i saker o ting.. *haha*

Kommentarer
Postat av: Ingrid

Vojne, vojne stackars lilla barn. Många såna fläskläppar kommer han att få......Går han nu utan stöd? Jag håller på och syr och syr-mjukiskläder till Amaya och hennes väntade syskon, jätteroligt att få göra det igen! Kan ju inte säga att Erik skulle uppskatta hemsydda kläder nu ;-P Nej, det ska stå Billabong,Lacoste, Fred Perry eller Bondelid på hans kläder, suck. Hur ska en ensamgående, enastående mamma kunna ha rå med det? Det får bli Tradera!
Kram från ett vitt Uppsala

2007-11-23 @ 23:39:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback