Skit dag..

Den här dagen har ju inte börjat på det bästa möjliga vis direkt.. *suck* Förhoppningsvis blir den bättre men än så länge finns det inget som pekar mot det.. :/
Well well det är ju upp till var och en att göra det bästa av vad man får.. Så det är väl bara att ta sig i kragen och "bli glad".. Bläblä..

Har lite saker jag måste och borde göra idag.. "Måstena" ska jag väl se till att göra medans "bordena" får vi se om jag orkar me..

Nått som alltid får mig glad är att kolla på bebbarna iaf.. :D Så här stora har dom blivit nu:

image164

Jag har bestämt namn på dom oxå.. ;)

Koppar hanen heter Cheese cake. Det är han som är den "oranga" på översta raden. Längst till vänster.
Brunörade sobel hanen heter Snoddas. Han är en av dom bruna.
Brunörade sobel honan heter Tosca. Den andra bruna.. ;P
Sobel hona nr1 heter Ambrosia. Hon är en av d svarta.
Sobel hona nr2 heter Mintkyss. Den andra svarta.
Caramell hanen får heta Napoleon. Han är en av d ljusgula med bruna ögon.
Och sist men inte minst den lilla
Rödögda creme/caramell honan ska få heta Kokosdröm. Hon är en ljusgul med röda ögon.. :)

Igår efter att jag bestämt alla namnen så gick jag och kolla kön på alla igen. Och tur var ju det för att jag trodde ju att det var en sobel hona och en sobel hane, men tydligen så var det två honor.. :) Men Mintkyss passar ju både hane och hona, fast visst passar det nog mer en hona måste jag nog erkänna.. *thihi* ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback