Seg dag..

Det har varit en lång dag.. Inte bara för att jag har varit trött utan för att Elliott har haft ont och varit grinig.. Han blödde tom lite.. På lilla stjärten.. Funderar på om det kan vara tvättlapparna.. Men dom har han inte reagerat på innan så det känns ju konstigt men man vet ju aldrig.. Jag kommer inte på att vi har ätit nå konstigt så.. :/
Men men.. Hoppas det blir bättre under natten iaf.. Han har fått ha Idomin salva mest hela dagen idag.. Men han har inte fått vara utan blöjan nått för att han har bajsat så himla mkt så jag har inte vågat ha av honom den.. o.O

Men vi får som sagt hoppas att det blir bättre under natten och att han sover bra i natt!! :) Så att jag kan få lite sömn kanske.. *thihi* Nu gick Kim hem tidigt iaf.. Men det var väl bara för att jag köpte chips och dip till honom.. Då ville han inte dela.. Snåljåååp.. ;P

Nää nu ska vi inte vara elaka mot Kim.. Han var jätte snäll och kom och hälsade på och lagade lite mat, som jag förberedde.. Och sen passade han Elliottis så att jag kunde springa och handla lite välling och sånt.. :)
Fick då tag på de tvättlapparna jag letat efter.. Har kört med såna färdig blötta, dom jag tror han kan ha reagerat på.. Hemma brukar jag igentligen köra med torra man köper själv men dom har inte haft det de senaste 3-4dagarna på ICA så då har jag inte kunnat köpa och igår tog dom slut..
Får väl hoppas att det är tvättisarna, just det paketet, så att det verkligen går bort så han slipper ha ont..

Nu ska jag slänga mig på soffan med en bit choklad och ett glas ice-coffee.. Har blivit beroende.. INTE BRA!! men gott.. *thihi*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback