Marie kex..

Just nu håller jag och Elliott på och "förstör maten" genom att proppa i oss Marie kex.. Men båda e jätte hungriga och riset tar ju sin lilla tid, fiskpinnarna, om det nu e det vi ska ha, tar ju inte så mkt tid.. Det är ju det där j*vla riset.. ;P Så då öppnade jag ett paket Marie kex från Ica och fy.. Jag har helt klart glömt hur goda Marie kex faktiskt e.. Tråkiga ja men goooda! :D

Oliver går och snor Elliotts kex lite då och då så ibland så hör man bara hur Elliott skriker till högt och en nöjd Oliver springer därifrån.. Men då kommer Elliott till mig och hämtar en ny bit och går nöjt härifrån.. *haha*

Jag försöker lära Elliott att vicka på rumpan men det går så där.. Han har svängt på armarna en gång men mkt mer än så är det inte än.. Men jag har ju bara börjat idag.. *thihi*
Funderade på om jag skulle börja lära Oliver nått liknande och se vem som lär sig snabbast.. *haha* Men nää inte ska vi vara sånna.. *hahahaha*

Elliott tycker det är jätte kul att härmas med ljud man gör med munnen och det är han jätte duktig på! :D
Roligt roligt.. Då kan man distrahera honom med det när han är ledsen..

Nä nu ska jag fortsätta med maten..

Vad ska ni äta idag då??

Kommentarer
Postat av: Linda

Jag har redan ätit snoppstroganoff. Den var inte så god, min syster lagade maten. Jag kommer bli för smal om jag ska fortsätta vara hos min syster.

Postat av: mamma

har redan ätit Felcia åt mos och köttbullar jag hade äggröra och köttbullar och grönsaker gott va

2007-11-06 @ 18:34:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback