Konstigt..

Kollade precis igenom brevet jag fick tillbaka från soc.. För er som inte vet så varje gång man ansöker om social bidrag så måste man skicka med en massa papper; tex hyresavin, elräkning och sådant och sedan när dom beräknat klart så skickar dom tillbaka dom papprena man skickat in plus en ny ansökan..

Dom sa ju att dom inte hade fått min ansökan för november, det kuvertet hade ju kommit bort, men ändå så nu när jag kollar igenom mina papper dom skickat tillbaka ja men då ligger ju papprena jag skickade in första gången här.. Väldigt konstigt eftersom dom säger att dom inte fått dom... :/ Sen så har han glömt att skicka med så att jag kan ansöka om nya pengar nästa månad.. :/


MYCKET KONSTIGT!!
Eller är det bara jag som tycker det?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback