Klar för natten..

Ja det vart visst lite sent i kväll med.. Fast det var mitt eget fel denna gång.. Så nu får jag skylla mig själv.. Men jag har kollat på SNL, blandat mat, bytt burar, gjort rent en bur m.m.

Har precis gett nytt vatten och mat till alla de små hamsterliven här hemma så nu kan jag gå å lägga mig.. Måste väl slänga ut den där Olivern först bara så att han får kissa sista.. Kan ju inte gå nån längre runda eftersom Elliottis sover.. :/

Men nu e det bara borsta tänderna kvar för mig, sen e jag redo.. :) Kanske ska kissa sista jag med så att det inte händer en olycka i sängen.. *asg*

Det börjar en rolig gala på tv som jag vill se nu.. Screem Awards tror jag det heter.. Men eftersom det börjar nu så lär det sluta om nån timme eller två och det är alldeles för sent för mig.. Är zombie redan nu..

Och nu vakna Elliott.. Jaha.. Kan ju bara glömma allt jag ska göra innan nu då.. *suck*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback