Klantarsle..

Varför e jag alltid så duktig och slarvar bort allt?! Jag hade ju en ryggsäck till Elliott men den e putsväck helt plötsligt.. Så där lagom till att jag måste packa för att han ska sova borta i natt.. :/ Suck på mig själv.. Har ju iof Nemo-väskan men den behöver jag själv imorgon.. Måste ju kunna bära de SJU transportboxarna fulla med hamstrar imorgon.. :/ Kommer även ha med mig tomma boxar, men dom är ju inte lika svåra att bära..  ;P
Skulle igentligen haft med mig en trasig bur och lite saker till Loppisen, men det orkar jag inte.. Blir mkt nog med alla hamstrar till salu.. Har helt låst in mig på att jag kommer att glömma Arthur på vägen dit.. Han är den enda som ska ställas ut, resten av hamstrarna ska säljas.. Har ju som sagt kompisens hamstrar som jag ska ha med mig.. Så från min sida blir det bara 3 boxar och sedan 3 från henne och sedan Arthur i sin.. Full sjå att hålla koll på alla.. :/ Och så måste jag se till att alla stamtavlor kommer me.. :) Och priserna som Fäboden donerat ska ju med oxå.. Dom måste jag fixa ikväll oxå..

Kanske ska ringa Emelie oxå som ska följa med imorgon för lite uppdatering och koll på läget.. :)

Men first things first.. Så kanske man inte säger men ni fattar säkert; En sak i taget.. *thihi* Först ska Elliott iväg sen kan jag börja tänka på morgondagens bekymmer.. ;P Tänkte försöka fixa lite i sovrummet oxå.. Bort med kartongerna.. Får se vad jag hinner och orkar med.. :)

image200

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback