Jezzan på rymmen..

Jag har tyckt att Rascal har varit lite för intresserad av hamsterrummet.. Visst han brukar ligga där utanför ibland men nu har han nästan satt ut tält utanför och campat d senaste dagarna.. Men jag har varit inn och kolla läget mer än vanligt och alla har varit där dom ska.. Men nu när jag precis var inne, vad möts jag av för syn?!

Jo detta:

image193

Jezzabell ligger och sover PÅ sin bur.. Helt fel mao.. Så ska det ju inte se ut.. Men om ni kollar nere i högra hörnet så ser ni hur hon kommit ut iaf.. I det där "lilla" hålet.. :P Så vem vet vad hon hittat på för knasigheter.. *thihi* Men förutom ett litet sår på pannan så är hon hel och ren iaf.. :) Men jag vart ju måttligt förvånad.. Inte var dag man hittar hamsern på buren.. *thihi* Det blir bara till att laga.. Hoppas jag har nå lim hemma.. :/ Annars får jag springa iväg och shoppa.. ;P
Jag trodde först att hon hade gått upp på buren och dött för att hon reagerade inte på att jag blåste och peta på henne.. Men sen när kameran kom fram ja då vart hon lite störd av blixten.. *haha* Jag såg att hon andades så jag kunde vara lugn.. ;P

image194

image195

image196

Om nån är nyfiken så heter Jezzan igentligen Englatassens Jezzabell och är brunörad silvergrå till färgen.. :)


Kommentarer
Postat av: Mija

Lill-pluttan!! Jag vågar inte ha min hamster ute, vi har ju fyra katter........ :/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback