Jävla Kim..

Dumma lillebror och komma på nått som jag borde kommit på.. *grr..* Fast han ska ha massa tack för att han kom på det.. ;) *thihi*

Elliott har varit väldigt jobbig och inte riktigt viljat sova på kvällarna.. Han är trött och man går och lägger sig och han somnar men vaknar väldigt många gånger och man får gå in och lägga sig brevid och söva honom gång på gång på gång.. Vissa kvällar måste man gå in 5-6ggr mellan han gått och lagt sig runt 20-21 tiden tills att man själv går och lägger sig runt 00-01 på natten..
Och han vaknar för minsta lilla ljud.. Men hemma hos mamma skäller hundarna utan att han vaknar.. :/ Om Oliver skäller här hemma så vaknar Elliott på en gång.. :S Om telefonen ringer så vaknar han..
Konstigt att ute och borta så sover han hur bra som helst på kvällarna och nätterna men hemma så sover han jätte dåligt.. Men så kom Kim med den lilla "piken" att när vi lägger Elliott så försöker vi sedan vara jätte tysta, sänker på tv:n, stänger av dataljudet och de sista dagarna har jag tom dragit ut sladden till telefonen för att den inte ska väcka honom.. Vi blir mao för tysta så han känner sig ensam och kan inte sova..

Så när jag la honom idag så stängde jag av ljudet på datorn, sänkte ljudet på tv:n och allt sånt jag brukar.. Och efter bara 14minuter så vaknade han igen.. :/ Så då gjorde jag så att jag innan jag gick in till honom satte igång musiken på datorn och så har den fått stå på hela kvällen, lagom högt så att man bara hör in lite i sovrummet och förhoppningsvis störs inte grannarna allt för mkt.. ;P Men till poängen; Han har inte vaknat en enda gång hittills.. :O
Helt fantastiskt! :D Får bara hoppas att han fortsätter med det och att det inte bara var nån en gångs grej dagen till ära bara för att jag ska tro att Kim har rätt.. ;P För det tänker jag ju inte erkänna.. *haha* :P

Nu ska vi bara få honom att sova i sin egen säng och börja använda napp så att mina "nappar" kan få vara i fred.. ;P

image203
Elliott äter potatisbullar

Kommentarer
Postat av: Linda

Testa Rösti från Lidlh. Dom är jättegoda. Ungefär som potatisbullar :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback