Hemma igen..

Ja det vart bara en snabb visit till Sthlm denna gång oxå.. Det passade inge bra för Udden med sovtider och sånt.. Han ska ju upp och jobba kl6 imorgon och måste ju då gå å lägga sig typ nu och det kände väl varken jag eller Elliott att vi hade lust med.. Så därför tog vi tåget hem igen.. ;P

Men nu har Napoleon och Kokosdröm flyttat iaf.. Dom som skulle ha Kokos har jag ju bara pratat med över mail så där har jag ju inte riktigt fått en jätte bra bild över dom mer än att det lät som att hon kommer att få det bra och nu när jag träffa dom fick jag det bekräftat.. Det kändes väldigt bra, mamman var jätte trevlig och man såg att både hon och sonen tyckte att det skulle bli väldigt roligt att få ta hand om den lilla flickan.. Jag tipsade även om utställningarna och dom tyckte det lät roligt det med så vi får se.. Kanske springer man på dom nån gång på nån utställning.. Men dom verkade väldigt nöjd med tösen iaf och det är ju det som är viktigast. :)

Och hon som köpte Nappe känner jag.. Jag har själv köpt hamster från henne för inte allt för länge sen, så där vet jag oxå att han kommer få det bra.. :)

Det känns faktiskt väldigt bra med denna kullen. Jag tycker  dom ser helt okej ut typmässigt, lite små ännu men dom lär ju växa på sig.. ;) Och färgutslaget var ju bara massa lattjo, typ 2 av varje.. Och hemmen dom ska till känns oxå kanon.. :D Så det blev en bra kull det här.. Hoppas på att nästa blir lika kanon den.. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback