Dax för sängen..

Ja nu har jag fixat så mkt jag kan inför morgondagen.. Har typ suttit i 2 timmar (känns det som) och fixat med alla hundkex i varsin liten påse med fint presentsnöre som jag gjort så fint.. *thihi* Man kan ju bara hoppas det uppskattas.. :) Annars har jag suttit i onödan.. :/
Måste upp bra tidigt imorgon för att fortsätta med allt mojjs.. Måste koka grönsaker oxå.. ;/ Trodde att jag hade gurka hemma, och visst det hade jag men den såg tyvärr inte så glad ut.. :/ Tråkigt Tråkigt..
Får bara hoppas på att alla transportburar räcker.. Har beställning på 4st, och behöver några själv.. Förhoppningsvis räcker dom.. ;) Dom jag säljer tar jag 50kr/st för så jag får in 200kr innan jag ens satt foten innanför dörren på utställningen, inte illa pinkat av en trähäst.. ;P Har ju själv gett 39kr/st för dom så lite vinst går man ju med.. :) Men inte mkt, det är det jag tar ut för besväret att kånka det hit o dit.. :/ E ju inte jätte kul att bära med allt på tåget o så.. :/ Men men vad gör man inte.. *thihi* :)

Nää nu måste jag skriva klart min minneslapp för imorgon; INTE GLÖMMA ARTHUR!! Och sen ska jag nanna.. :) Får bara hoppas att jag kan sova.. *thihi* ;)

Natti natt alla..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback