Test..

Hitta det här "testet" på Maggi's sida.. http://www.inbilsk.se/blogg/ Var ju tvungen att testa..

1. Your rockstar name: (first pet and first street name)
Tuffan Tumultgränd (??)
2. Your moviestar name: (grandfather/grandmother and your favourite candy bar)
Gun Geisha
3. Your "fly girl/guy" name: (first initial of first name, first two of your middle name)
Nve, Nli
4. Your detective name: (favorite color, favorite animal)
Pink Cat
5. Your soap opera name: (middle name, city where you were born)
Veronica Laholm, Lillian Laholm
6. Your star wars name: (the first 3 letters of your last name, first 2 letters of your first name, first 2 letters of mom?s maiden name and first 3 letters of the town you grew up in)
Lilnalilah
7. Your terrorist name: (middle name spelled backwards, your mom?s maiden name spelled backwards)
Acinorev Ajlil, Naillil Ajlil


8. Your super hero name: ("The", your favorite color, favorite drink)
The Pink Tequila Sunrise


Det här var ju kul.. :) Lite bökigt eftersom jag har två mellannamn och två efternamn.. Och sen "town you grew up in".. Bodde ju i Laholm tills jag var 3, så igentligen skulle väll Kälvesta vara rätt men det blev inte lika fint.. *thihi* Lilnalikäl.. *usch* :P Jag skyller på att dom inte har Ä i engelska.. *thihi*

Nää nu måste jag gå å lägga mig.. Elliott lär nog vakna när som helst och vilja tutta lite.. Min lilla goskotte.. :)
Ibland blir jag galen på honom men för det mesta är han ju bara för go.. Min lilla ängel.. :) Me löööööv :D

                                                        Guldgossen
image25

Tyvärr vart den lite suddig men man ser hur gullig han är.. *thihi*


Kommentarer
Postat av: Sandra

Söt som socker!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback