Sprattlar omkring..

Usch vad söta dom små är nu när dom springer omkring.. *thihi*
Pratar givetvis om Wilmas små hamsterungar.. :) Har flyttat ut dom till vardagsrummet nu och Päronet (fd Lemon) har fått flytta in till förrådet för att igår fick hon en knäpp och stoppade 2 av ungarna i kindpåsarna samt att hon hade en i munnen som hon bar omkring på.. Ville komma upp i min hand.. Så nått stressade henne så jag bytte plats på dom och idag när jag gick in så har hon flyttat ungarna från ena hörnet till det andra.. Är bara 8 ungar kvar.. Får hoppas att dom klarar sig iaf.. :)

Har fått hem Lilla My oxå.. Så nu har jag hon och hennes unge i vardagsrummet oxå.. Så det är fullt med djur i vardagsrummet känns det som.. Men det är bara trevligt.. Ska dock bli trevligare när dom kan flytta ut och hamstrarna kan flytta in i förrådet.. :P Jag tror hamstrarna har det bättre i förrådet där dom kan få lite lugn och ro från katterna om dagarna.. Och kaninen trivs nog bättre ute i friska luften än inne i lägenheten.. Det luktar ju inge vidare med kaniner inne, även om man gör rent varje dag.. :/


Elliott kryper omkring på golvet.. Har varit lite bråkig idag.. Speciellt när jag tog fram och kollade kön och sånt på hamsterungarna, då började han klättra på mig och vart sotis.. Jag fick minsan inte hålla på med några andra levande ting utan jag skulle ju vara med honom.. Bråk-bebis.. :P


Han lekte förövrigt professor häromdan.. *haha*


image31

*haha* Einstein släng dig i väggen.. :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback