Värsta värsta värsta..

Ja nu hoppar det massa fjärilar i magen.. Tänka sig.. Jag hitta ******!! *haha* Det trodde jag aldrig.. Har gått och funderar på det här i flera år.. Tyvärr finns det ju inte direkt nått jag ska göra.. Hoppas dock att det här kan ge mig lite mer motivation att gå ner i vikt.. *thihi*

Ååå jag vill jag vill jag vill.. Jag är helt ställd.. Nu kommer inte jag kunna somna inatt.. Får hoppas att jag drömmer fint när jag väl somnat.. *ler stort*

Mina armar känns helt bortdomnade.. :S Skum känsla.. Tänka sig allt det här för nått så litet.. Tyvärr är jag ju feg så jag kommer ju inte göra nått åt det.. Trots att jag har värsta chansen nu.. Men man vet ju aldrig hur läget ser ut i dag.. Man kan ju inte förstöra nått som kanske är så fint.. Det är lika bra att fortsätta drömma..

Nää nu ska jag sova.. Fyller ju år idag.. Nu e jag lika gammal som dig Maggi.. ;P Tänka sig vilka tanter vi e.. *thihi* ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback