Trött och febrig..

Elliott ligger och sover.. Han har fått ögoninflamation.. :( Kajsa smittade honom igår, tråkigt nog.. Nu gäller det bara inte att jag blir smittad oxå.. Det är ju inge kul när man ska flytta..
Men själv känner jag mig alldeles hängig och trött.. Känner mig lite febrig och har ont i halsen.. Har väl blivit förskyld som vanligt.. *suckar* Nu i veckan ska Elliott på läkarbesök.. 6 mån kontroll kallas det.. :P Ska väl ringa och höra om man får komma även med ögoninflamation.. Ska ju ändå till barnmorske mottagningen och där kan det ju finnas ännu mindre barn.. Men vi får se vad dom säger.. :)

Usch känns som jag sitter och svettas.. :S Ska nog lägga mig ner på soffan en stund lr nått.. Om jag går in och lägger mig i sängen vaknar väl Udden och Elliott.. :/ Fast det kanske är dax för Elliott att gå upp snart, han har sovit i några timmar nu.. Men han är som sagt sjuk så han får väl sova lite..

Hoppas alla hade en trevlig midsommar btw!! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback