Dalarna..

Jaha så var man i dalarna.. :) Saknar min bebis men det är inte så farligt som jag trodde att det skulle vara.. Det är rätt lugnt, men det kan ju vara pga att jag har andra bebisar att pussa på för här finns både kattungar och hundvalpar plus att Cookie finns ju här oxå.. :) Min lilla tjockis hund.. :D Olivers kompis..

Så här har man förälskat sig både i en vit liten kattflicka och en brun/vit liten blandis hane.. Fast ingen får följa med hem.. För det första så är dom alldeles för små för att flytta ännu och för det andra så ska jag inte ha fler djur för tillfället.. Får se om Cookie kommer hem snart, efter det räcker det nog.. :) Har ju mina små bebisar, plus min älskling Elliott.. Det räcker för tillfället.. :) Får se i framtiden men just nu räcker det och blir över.. :)

Men nu är det dax att gå å lägga sig. Imorgon är det hemgång som gäller.. :)

Natti natt.. Kommer ladda upp bilder när jag kommer hem.. Hej så länge..

Kommentarer
Postat av: Maggi

Kom hem! Kom hem! Kom heeeem! Föresten gillar jag din stavning till Elliott.. Alla andra har ett T! Så fult.. Puss

Postat av: Maggi

Elliott skulle passa skitbra i rosa :D

2007-06-30 @ 11:15:26
URL: http://mamalicious.org
Postat av: Lotta

Tack för trevligt sällskap här i Dalarna och välkommen tillbaka. Jag väntar med skräckblandad förtjusning på bilderna. Vet ju aldrig när du knäpper bilder, det kan ju bli hur tokigt som helst hihi. Och visst kom Cookie ihåg dig!!! Hon längtar redan så vem vet, hon kommer kanske hem fortare än du tror.
Kram

2007-07-01 @ 00:12:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback