3år utan Grattis..

Ja nu är det tredje året i rad som Udden inte grattar mig på min födelsedag.. Ett av dom åren har han väl haft en bra ursäkt och det var när han var med sin klass i Budapest.. Men i år och förra året var han på Sweden Rock och det finns alltid nån man kan låna mobil av så det ska inte vara så svårt..

Och i år LOVADE han att han skulle ringa.. Om det så skulle kosta.. Men har han ringt?!?? Nää.. Är jag förvånad? Inte så mkt.. Är mest besviken.. Känner hur orken rinner av mig.. Han kan inte ens ringa på min födelsedag.. *suck* Jag blir sååå trött..

Idag har varit en bra dag, trots att jag inte mått helt 100 (allt Uddens fel).. Har varit och grattat Martin som tog studenten idag.. :) Grattis till han!! Han hade en jätte rolig student hatt.. *thihi* Såå snygg!!

image44
Gjorde honom lite anonym.. *thihi*

Elliott vart trött av att vara på studentkalas.. :)

image45



Ja just det: Jag har fått blommor idag!! Dom ringde imorse och undrade om jag skulle vara hemma på eftermiddagen.. Sen kom dom förbi med en stor bukett oranga blommor.. :D Jätte fina!! Och luktade gjorde dom oxå.. ;P Tack Grisele och co!! :D :D :D Det finaste (och enda) jag fått idag!! :D

image46

Kommentarer
Postat av: Maggi

Gud vad trist gumman :( .. Hoppas han har skuldkänslor nu den lille röven!! Han ska fan gottgöra de där!! Kramar

Postat av: Milo

Hejsan!
Jag har tagit över tjejsnack, och tänkte bara påminna dig om att ändra länken till rätt adress:
http://gothwitch.net/tjejsnack
Du har även blivit veckans slumpmässigt utvalda tjejsnackare!
Mvh Milo

2007-06-17 @ 20:27:46
URL: http://gothwitch.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback