Tråkigheter på Tråkighter..

Ahhh jag orkar inte mer.. Varför är det alltid jag som ska råka ut för såna här saker??

Först var det soc, sen var det bvc, sen var det mera soc och nu är det lägenheten..

Får skriva mer när jag orkar.. Har sovit knappt 4 timmar i natt så min energinivå är inte direkt på topp.. Känner mig helt orkeslös i hela kroppen..
Dagen som började så bra.. Var och lämnade nycklarna och ansökte sen om pengar.. Allt verkade gå åt rätt håll och så kom det här.. Som ett slag i ansiktet.. Nått litet hade jag väl väntat mig men INTE det här!!

Och inte nog med allt detta utan min kusin ringer och säger att hamsterungen dom har, som kommer från mig som snart ska vidare, bits.. Det har han inte gjort här så jag känner bara; vad mer ska gå fel??
Men det är ju nått litet till.. Elliott känner på sig att jag inte mår bra så han är jätte grinig.. Vilket är jätte trevligt när man känner att man inte ens orkar med sig själv.. Men så är det att ha barn, som mamma kommer säga..

Får se hur den här dagen utvecklar sig då.. Får se om jag får någon mer sömn.. Ser nog inte ut som det.. Men jag hoppas.. Hoppet är väl allt jag har kvar idag.. Får hoppas allt blir bättre imorgon..

Kommentarer
Postat av: Sandra

*skickar över lite kärlek*


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback