Tjejsnack v.28

Vecka 28
Internet/snigelpost



·Har du internetbank, vilken? Om inte, varför?
Japp. Nordea.

·Brukar du posta något med snigelposten, vad?/Om inte, varför?
Det brukar bli väldigt sällan.. Om man inte ska räkna med det jag skickar iom Tradera.. Men ett handskrivet brev var längesedan..

·Brukar du handla, eller skulle kunna tänka dig att handla på internet? Vilken typ av saker?/varför inte?
Japp d gör jag.. Tradera is my friens.. :D Jag köper massa olika saker; cd-skivor, filmer, kläder, möbler(har hänt nån gång). Sen så har man väl köpt en och annan bur oxå.. *thihi* Och kanske även hamster, fast såna saker hämtar man ju, dom får man ju inte skickade..

·Har du sålt något på internet, eller skulle du kunna tänka dig att göra det? Vad/varför inte?
Japp har sålt en massa saker genom både Blocket och Tradera. Massa olika saker..

·Vad är det bästa OCH sämsta med snigelpost? Med mail? Vilket föredrar du?
Handskrivna brev har en viss charm, det går inte att komma ifrån. Dom känns mer personliga än ett mail. Fast det tar ju några dagar inte som mail som kommer fram på en gång... Så vill man ha snabba svar så är det ju mail som gäller men kan man vänta lite så tycker jag nog att man ska passa på och skicka iväg ett handskrivet brev som är skrivet på ett fint brevpapper.. :) Vad föredrar man då.. *hmm* Det var en bra fråga. Jag vet faktikst inte.. Om jag själv ska skicka blir det oftast mail, men att få själv skulle jag nog föredra brev.. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback