So little time, so many things to do..

What to do? What to do? I'm so tired.. Det tar ju aldrig slut..

Vill åka ner till Laholm den 22:a men det är inte säkert att lägenheten är klar, plus att jag vet inte om jag har råd.. Men vill ju jätte gärna åka.. Har känt mig lite deppig idag.. Vill men det verkar inte bli så.. Som alltid när jag vill nått..

Har börjat kolla på andra skötbord nu oxå.. Vill inte ha ett över badkaret längre, så himla bökigt.. Speciellt när jag inte kan bära det hela tiden pga min rygg.. :/ Bättre med ett som står brevid.. Men jag tycker ju om mitt skötbord... Well well..

Vill att allt ska bli klart här hemma nu så att jag o Elliott kan börja leva ett normalt liv.. :) Jobbigt med så j*vla mkt saker överallt.. Börjar tröttna rejält.. Men vad ska jag göra åt saken?? *hmm* Äta lite oreos kanske, det hjälper mot allt.. *haha* Eller inte.. :S


Har inte mått så bra idag.. Och det har ju inte blivit bättre av att få höra att man är tjock och värdelös av sin syster.. Okej värdelös delen kom jag på själv.. Men hon ska alltid gnälla över min vikt.. Typ som att det inte räcker att jag mår dåligt över den redan. Och idag när jag redan mådde dåligt behövde jag verkligen inte det.. Men så länge jag är så här tjock som jag är så får jag helt enkelt räkna med hennes små trevliga kommentarer.. Har ju fått leva med dom hela livet so far, så lite till skadar väll ingen.. Inte så länge jag har Elliott iaf.. Nått positivt i det hela.. Han älskar mig hur stor jag än är.. Fast för hans skulle vill jag ju även gå ner.. Vill inte vara en klump i resten av mitt liv, men det är inte så lätt..
Syrran tycker jag ska göra en sån där magoperation, men det känns lite riskfyllt.. Om jag inte hade haft Elliott så skulle jag ställt mig på kö på en gång, men vågar man verkligen nu när man har ett till liv att ansvara för? Det kan ju faktiskt gå på tok.. Bäst är ju att fixa det på annat sätt.. Om man bara kunde hitta lite inspiration och motivation.. Och kanske lite hjälp på vägen...

Well well ska inte trötta ut er med mitt dravel.. Natti natt..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback