Saturday Night Live..

Ja jag tänkte gå å kolla om det var Dan Aykroyds bror jag tänkte på men det var ju lättare sagt än gjort.. :S Tror nästan att det inte är det utan det är nån annan som jag inte kommer på nu.. Så därför e jag inne på imbd.com och kollar.. Men att kolla igenom 657 personer tar ju lite tid.. :P
Och inte står dom i den ordningen jag vill ha dom i heller, dvs från året dom börja.. För jag har för mig att han var med från början, han jag tänker på.. :)


Som tur va hittade jag honom precis på 42:a platsen.. :D Det är ju Belushi jag tänker på!! John Belushi rättare bestämt.. En riktig bra skådis!! Hans brorsta Jim Belushi ser ni på 3:an runt 19-tiden på vardagar i "According to Jim" eller "Jims värld" som det så fint heter på svenska.. :P

image60

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback