Fyndigt..

Ja nu har jag precis kommit hem från min lilla tripp fram och tillbaka till Sthlm.. Åkte dit med en blå gallerbur och kom hem med en dunabur plus 135kr i fickan.. Skulle igentligen haft 150kr på fickan men som alltid var jag ju tvungen att ta en kopp caffe latte och en croissant.. :)
Vart lite strul när jag var på pressbyrån och handla det. Skulle kosta 18kr för kaffe + croissant men han slog in det så det vart 21kr så då sa jag till och vips så slog han in så det kosta 15kr för mitt kaffe och min croissant.. Så där "tjänade" jag 3kr.. Snacka om att jag håller på å bygger en förmögenhet.. Små bäckar små som jag sa till Malin häromdan.. *thihi*

Nu ska jag, Udden och Elliott gå till Ica och handla lite mat.. Tänkte göra pasta sallad. Min syrra gjorde en jätte god pasta sallad häromdan. Tänkte att jag skulle försöka mig på en sån jag me.. :) Kan inte vara så svårt.. :)

Men nu ska jag samla ihop pant så att vi har råd med maten oxå.. :P Skickade Udden, Elliott och Oliver till gamla lägenheten för att samla pant.. *thihi* Lasse har lagt ihop två kassar så dm behöver inte direkt samla utan bara hämta.. Dom borde vara tillbaka snart så det är bäst att jag skyndar mig.. :) Hej så länge..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback