En massa..

..tapetrullar i hallen.. kartonger i sovrummet.. smoothies i kylskåpet..
Ja jag har en massa saker lite överallt tycker jag.. :P Gick igenom lite kläder idag och hitta en massa kläder i stlk 68 och 74.. De i 68 var mest lite tjockare kläder så dom är bara att slänga ner i en kasse.. Funderar på om jag ska antingen ska lägga ut dom på Tradera lr Blocket.. Kan inte riktigt bestämma mig.. :S

Idag har vi även invigt våran Mixer vi köpte för ett himla bra tag sen.. Vi köpte den tom innan Elliott föddes och han är snart 8mån.. Och vi har inte användt den en enda gång utan den har snällt legat där i sin kartong, så idag kände jag att det var på tiden.. Igår kollade jag nämligen igenom min chokladbok och hittade ett recpet på Kaffemilkshake så det var ju tvungen att testas.. :) Sen efter det så gjorde jag två olika hallonsmoothies, en chokosmoothie och sedan en hallonmilkshake.. Jag tyckte inte om någon av dom.. Udde gilla de flesta.. :P Chokosmoothien går väl ann, fast tro det lr ej men jag tyckte den smaka för mkt choklad! Den smaka lite för stark med choklad smak.. Men det var nog för att man hade i chokladsås, man fick välja mellan chokladsås lr oboy pulver.. Och jag har inge oboy pulver här hemma.. Och tänker inte köpa hem heller.. Jag har slutat med sånt sedan ett tag tillbaka.. :P

Men nu ska jag nog gå och lägga mig.. Ska hem till mamma imorgon och vara barn och hundvakt.. Så då blir det en massa pussandes på hundvalparna och min lilla Albino plutt till kanin.. :) Han e såå go.. Har kollat lite efter dubbelburar för att kanske behålla honom.. Fast frågan är om jag verkligen ska behålla honom.. Han har en underbar personlighet, men har jag tid för en till??
Jag vill ju hålla på lite mer med hamstrarna..

Well well det tål att tänkas på... Bye bye..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback