Barnvakt..

På mer en ett sätt.. :P
Har varit hemma hos mamma och passat Felicia, hundarna, hönsen och de fula katterna.. *thihi* Ja jag passa alla djuren.. Fast katterna klarade sig rätt bra själva.. *thihi*

Passade även på att pussa massa på dom små hundvalparna.. Dom är ju så himla söta.. :) Fast med den mamman dom ligger inne med lär dom ju bli enna små energiknippen, värre än andra valpar.. :S Mamma lär få fullt upp sen när dom börjar springa runt.. *thihi*
Försökte även sälja in dom hos Udden lite, det gick så där.. Han "snosa" lite på en av dom.. Och erkände att han tyckte den röd/vita var finast.. Jag får sälja lite mer och sen i tid med att Astrids valpar kommer så är det klart att Oliver ska få en kompis.. Eller nått.. *haha*

Nu e Rascal i sitt esse.. Springer runt och hoppar på väggen och fjantar sig.. Lever upp till sitt namn än igen.. :P

Nää nu sa det stopp i mitt huvud.. Är trött.. Fastna framför tv:n idag igen... Psycho och sen Fletch.. Dvs ännu en dag med Chevy Chase.. *thihi* :D He's tha man!! Zlatan släng dig i väggen.. :P *haha*

Har fortfarande inte kopplat in min dator och laddat upp bilderna så ni får nöja er med dom jag fick av mamma för några dagar sedan.. Det är dom små fula valparna.. :)

                 

Kolla in gångstilen på de två sista bilderna.. Är dom syskon eller.. :P *haha*

Kommentarer
Postat av: leopardia

shit, jag trodde först det var ett gäng marsvin och tänkte att oj, vilken pli på hunden, som inte käkar upp dem. men det var ju små söta valpar - ja, jag kan ju läsa det oxå, haha..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback