Äntligen!

Ja äntligen är den gamla lägenheten tömd från mitt skit.. Eller ja nästan allt, imorgon töms den helt. Men nu finns det bara sånt som ska slängas kvar i lägenheten.. Sen så är det bara städningen kvar sen är det klart!! Och städningen ska Udden fixa.. Dvs han betalar, nån annan gör jobbet.. :P Mammas jobbarkompis ska ta det, hon är jätte duktig så det blir nog jätte bra.. :)

Ska bli så skönt när allt är klart.. Sen till helgen kommer Udden och då ska det fixas iordning här i lägenheten.. Allt ska bli klart!! Fast om jag känner mig och Udden rätt så kommer det inte bli det.. :S Vi e lite dåliga på att motivera varandra.. *thihi* Och sen att Udden vägrar göra nått när jag inte gör nått gör ju inte heller saken bättre.. Dvs om jag sover till kl 13 då gör han inget på den tiden... Och om jag står och lagar mat då gör han inget då heller.. Eller jo ibland kan han göra det.. :)
Hur mkt jag än "klagar" på Udden så älskar jag honom.. Han är super go och snäll.. Men han har vissa saker som jag retar mig på.. Vissa saker som inte går ihop i mitt huvud.. Men men.. Han är den han är och jag älskar honom trotts det.. :P

Men tack vare honom har jag en glasbit i varje fot.. :S Och jag hittar inte mina pincetter så jag kan inte få ut dom.. :( Det gör ont när jag går.. Jävla skit gris..

Well well.. Nu ska jag gå å lägga mig.. Elliott la sig sent idag.. Vid 1-tiden somna han.. Sen dess har jag läst mail.. På min mail där jag är medlem i SHF mailinglista hade jag BARA 124st mail att läsa.. :S Det tog lite tid.. :P
Men jag klarade mig igenom allihopa, som tur va.. *thihi*

Men nu ska jag sova.. Imorgon ska jag till Fäboden och sedan hem till mamma och kolla på valparna för första gången.. :D Ska bli massa lattjo.. :D Men nu.. Nu ska jag sova.. :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback