Vaken igen..

Nu har jag gått upp.. Fick sova ca 1 timme, sen kom Udden in och sa att jag skulle passa barnet medans han gick ut med hundarna.. No way sa jag.. Fixa att vara alert och hålla koll på ett barn när man fått sova 1 timme efter så många timmars vakenhet.. Sen efter det så hade jag lite svårt att somna om.. Så här sitter jag och har väl fått kanske 3-3½ timme sömn.. Ingenting mao.. Men bättre att gå up nu och lägga sig i bra tid i kväll istället.. :) Elliott lär som sagt vara super grinig typ hela dagen.. Märker redan nu att han är trötter.. Men han får som jag stå ut med några trötter timmar annars lär vi vända på dygnet och det är INTE bra!!

Nu ska jag lägga mig på soffan och dega istället tror jag.. Och äta min sista Lussebulle.. *thihi* :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback