Trötter..

Har inte gått och lagt mig än.. Måste hålla mig vaken till kl.10 iaf så att jag kan gå och lämna in min lilla ansökan.. Har ju inte hunnit göra det innan jul med alla grejjer som skulle fixas och en hund att passa och allt annat roligt man kan skylla på.. Rätt anledning är helt enkelt det där JÄVLA minnet!! Minne fiskpinne helt klart.. *suckar*

Ja ja jag ska väl plocka ur och i diskmaskinen så att köket kan börja se fint ut igen.. :) Eller bara så att köket kan börja synas igen.. ;P Nu ser det bara ut som en hög disk.. Och då har jag redan kört en maskin.. :O
Är väl inte riktigt så hemskt som jag får det att låta.. Hade nog kunnat få plats med allt i första maskinen men det blir inte helt rent när man proppar in allt man hittar i maskinen.. Bättre att dela upp det på två gånger då och få allt rent istället.. ;)

Nää nu orkar jag inte sitta här längre..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback