Suck..

Just när man trodde att det värsta var över så kräks barnet igen.. :(

Elliott vakna precis och hade gjort i blöjan så att det runnit över, igen.. Som tur va hamna allt på den extra handduken vi har haft i sängen d senaste dagarna, inte samma handduk utan dom har blivit utbytta ett par gånger.. ;P Men det var ju bara att ta upp honom och byta.. Var tvungen att ta av den i badkaret för att jag insåg att det finns ingen chans att jag skulle kunna ta av den på skötbordet utan att få bajs över hela skötbordet.. :S Fräsch, nja inte riktigt..

Sen när jag bytt klart och han var ren och fin så hann vi inte mer än precis till sängen så kräktes han.. Usch fy och tvi.. Denna gång träffade han både handduken och lakanet och sen vände vi på oss så att hela golvet fick sig ett smakprov oxå.. Lika fräscht som det låter..

Usch kan inte allt bara ta slut nån gång!! Nu är ju Udden oxå dålig i magen.. Och jag är den "friska" som ska ta hand om allt och alla men så frisk känner jag mig inte..

Och Elliott verkar inte vilja somna om nu heller så det är bara att snällt vara vaken några timmar extra tills han känner för att natta sig igen.. *suck*


Snälla gode gud låt det här ta slut nån gång!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback