Sova med Ragnar..

Ja nu ska jag gå in och lägga mig och mysa in mig i Ragnar.. *thihi*
Jag har bäddad om sängen med de nya påslakan set som vi fått från Uddens mamma för en bra tid sedan..
Jag tyckte dom var jätte fina i kartongen men sen när jag tog ur dom så vart jag lite mer skeptisk och nu när dom ligger i sängen så vet jag inte riktigt.. Jag både gillar det men samtidigt känns det lite väl mycket.. :/
Men dom är riktigt sköna! *thihi* Och det är väl det som är viktigast! Och vi fick ett set var så för första gången på typ 3 år så har vi matchande täcke och kudde! :D Såå romantiskt.. *haha* Eller nått.. :P

image228

Vad tycker ni?!

image229
RAGNAR!! *haha*

Kommentarer
Postat av: Essan

jag tycker dom va jätte fina!!!! :D

Postat av: Ingrid

Hej Nathalie!

Jag tycker att dina nya påslakan är jättefina! Tycker också att bilden på Elliott med blöja och tofflor är underbar.

Kram från Ingrid

2007-12-20 @ 21:54:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback