Sleeping Beauty..

Nu har Elliott somnat på soffan.. Tyvärr har han somnat på så sätt så att jag inte får plats.. :/ Inge bra juh.. Känns ju lite skumt att låta honom sova på soffan medans jag går in och sover brevid Udden i sängen.. Fast det förstås om jag bara fixar så att han inte kan ramla ner så är det ju inte mer konstigt än om han hade haft ett eget rum och en egen säng att sova i.. :)
Bara lämna dörren öppen så att man hör när han vaknar och så att han kan komma in utifall han skulle vakna..

På tal om troll som vaknar.. Nu skrek han till.. *thihi* :) Han gillar inte att sova ensam.. :P

Han kolla på mig, sen vände han på sig och somna om igen.. :) Bara han vet att man är i närheten så är allt lugnt.. :) Min lilla sötnos.. *älskar*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback