Saker gjorda..

Ja nu är man tillbaka från sin lilla promenad.. :) Först gick jag till soc och lämna in min ansökan, sen ner till Nordea för att fixa barnbidraget in på mitt konto, sen vidare till videobutiken för att lösa in 2 trisselotter och 1 bingolott á 100kr vinst, och sen vidare till Ica för att handla frukost och där hittade jag ju så klart "mina" lussebullar som jag är såå kär i så självklart vart det en påse såna.. ;) Sen hämta jag ut ett paket som var på en sak som jag avbeställt.. *suckar* Sen tillbaka mot soc för att jag hade ju glömt lämna in en sak, men först innan det in på Knivsta Boden och handla kuvert, sen hem igen..

Och nu sitter jag här.. Känns igentligen dumt att gå och lägga sig nu när jag är lite på alerten men jag vet att så fort jag sätter mig ner så segar jag ner nått enormt och däckar.. Och om jag inte ska sova nått så kommer jag att bli jätte elak under dagen och det är ju inte bra för att jag vet en viss herre som kommer att vara rätt gnällig han med.. En viss herre som var vaken med mig i natt.. Hmm.. Undra vem det kan vara.. :P

image235
Elliottisen

Elliott kan inte förstå vem jag kan mena.. *haha* :P Udden påpeka vilka vackra ögon Elliott har när han såg denna bilden.. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback