Ont i handen..

Nu har jag precis vridit ur såpavattnet ur lakanen och handdukarna som jag var tvungen att tvätta av och vad får man som tack efter att man vridit ur alla handdukarna och lakanen?! Joo en blåsa på handen som spricker när man håller på och vrider ur vattnet ur sista lakanet.. Bajs bajs.. Ont gör det oxå.. *suck* :(

Ett lakan var trasigt så det slängde jag.. Hade jag vetat det innan hade jag ju inte tvättat det och vridit ur vattnet.. Men men.. Alla ska vi väl ha kul nån gång.. ;P

image231
Stackars min hand.. Ont ont.. Aj aj.. :(

Händerna vart helt röda oxå för att vattnet var så himla varmt.. Kokhett typ.. Händerna brann nästan upp.. Okej nu överdriver jag lite då.. *thihi*

NU SOVA!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback