Hundvakt..

Just nu ligger det en liten Daisy vid mina fötter.. Igentligen är jag ju bara dagmatte till henne, men idag skulle Kim bort och leka med lite kompisar så då har vi haft henne även nu på kvällen..

Kim sa att han skulle vara här och hämta henne vid 2 men han har fortfarande inte kommit.. *suckar* Sms:a med han nu och han har inte ens gått där ifrån.. Utan dom ska göra det "vilken minut som helst"..

Jag är skit trött.. Har knappt sovit nått för att jag och Udden låg uppe och snacka hela natten.. Eller ja jag snacka och udden lyssna mest.. *thihi* :P Till slut sa han till mig att hålla käften.. *haha* Eller ja inte riktigt så taskigt, han sa det lite trevligare men med samma innebörd.. *haha*
Sen har jag typ bott i bilen med mamma hela dagen, åkt hit och dit, veterinär, hämta hund, sthlm, frissan, uppsala, lämna hund.. Ja vi satte oss väl i bilen vid halv tio lr nått och kom hem igen vid typ samma tid, 12 timmar senare.. Fast då hade vi väl varit hemma nån timme mitt i under dagen oxå.. Men mesta delen var vi bilburna..
Så jag vill sova!!

Jag sa redan när Kim sa att han skulle komma först vid 2 att det var för sent, men tydligen lyssna han inte.. Så nu ska jag fan gå och lägga mig så får han hämta Daisy imorgon istället..

Udden gick och la sig för typ två timmar sen men jag stanna uppe bara för att jag ska kunna öppna dörren så att Oliver inte ska börja skälla och väcka barnet.. Och vad får man för tack för det?! DUMMA UNGE!!! (Kim alltså)

Har han inte kommit vid 3 så går jag och lägger mig.. Längre än så väntar jag inte..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback