Hata Facebook!!

Gjorde precis ett Quiz där som handlade om kändisar när dom var yngre.. Och jag gissade rätt på alla förutom en. Jävla Al Pacino.. Men kolla in svaralternativen på den.. *haha* ;P

image213

Stackars Rosie.. ;P Sen så kan jag aldrig lära mig se skillnad på Al Pacino och Robert De Niro, fast jag vet vem som är vem men ändå inte.. Typ som att min hjärna inte vill veta fast den igentligen vet.. Fattar ni?! *haha*

Men åter till Quizen så trots 8 rätt av 9 så fick jag endast 56% rätt.. Konstigt.. Den ändrar ju ens svar på vissa frågor!! Tex denna;

image214

Där ser ni att jag kryssat i Benicio men sen när svaren kom så menade den på att jag svarat Ricky Martin vilket INTE var det jag valde!! Var massor såna! 4st ändringar tror jag dom gjort!! *suck* VÄRDELÖST JÄVLA FACEBOOK!! Men men, varför slösa energi på en sån skit sak.. *thihi*

Kommentarer
Postat av: bambi

Alla deras quizzes är ju så skumma!

Postat av: leopardia

jag håller med; värdelöst jävla facebook! ;)

2008-03-02 @ 23:42:23
URL: http://leopardia.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback