Gott nytt år!

Har inte hunnit sitta så mkt vid datorn idag.. Kunde inte somna så jag gick upp sent. Först var jag tvungen att gå ut med hundarn.. Sen bort till Ica och handla mat. Sen hann man inte mer än innanför dörren så kom Kim och Martin och vi började alla röja upp i köket medans vi började laga maten.. Det vart taco med köttfärs till Kim och Martin och till oss vart det Gyros. Jag köpte fläskfile och en färdig påse med Gyros kryddor, sen till det blev det pitabröd och sen så delade vi hjärteligt på grönsakerna med Kim och Martin.. :) Även tzatziki hade vi till vårt och lite gucamole fast den tog Martin beslag på så den försvann fort.. *haha* Men sååå gott det var!! :D
Till efteråt så vart det marängswiss.. :) Även det massa gott.. Så nu sitter man här och är övermätt trots att det var några timmar sedan vi åt.. ;P

Nu får vi se om Elliott orkar hålla sig uppe för att kolla på alla raketer.. :) Känner nästan själv att jag skulle vilja gå och lägga mig så det är frågan om man själv orkar sitta uppe.. *thihi* :P

Jag skulle vilja gå ut nånstans och kolla på smällare med Elliott men eftersom Oliver är rädd för pangare så känns det inte som nån vidare smart idée att gå ut med honom vid 12-slaget och jag vill inte heller lämna honom ensam hemma.. Eller ja ensam och ensam blir han ju inte, både Daisy och Cookie kommer ju vara här men endå.. Nej det går jag inte med på..

Förra året vid denna tiden var jag, Udden och den då endast 26 dagar gamla Elliott hemma hos mamma och passade alla hundarna.. :) Vi åt gott och hade mysigt.. Vi hade cheesecake som Malin gjort oxå.. *thihi* Och räkor.. Räkor har vi idag oxå.. ;) E det fest så är det räkor som gäller.. *haha*

Men nå vidare glamorös känner jag mig inte.. Sitter i mina mjukisar och luddiga tröja, helt osminkad och håret ser ut som ett råttbo.. Orka fixa när man inte ska göra nått speciellt.. Är man småbarnförälder så ska man väl se sliten ut.. *haha* Iaf om man frågar en viss tant, ja då ska man minsann vara glad om man orkar gå och handla! *haha*

Glad är jag iaf.. Känner mig lagom lycklig.. :) Men ack så trött.. Det nya året ska minsann bli bättre än det förra!! 2007 var inget bra år.. Det enda positiva detta år måste nog vara Elliott, men han kom ju redan 2006 men bara det att han fanns hela 2007 var nyckeln till min lycka iaf.. :)

Nu ska jag fixa lite mer här hemma..



GOTT NYTT ÅR PÅ ER!!

Kommentarer
Postat av: Lotta

Gott Nytt 2008. Hoppas det blir erat braår i år!!! Det är ni värda efter allt som hänt år 2007
KRAM

2008-01-01 @ 01:20:29
Postat av: S.A.N.D.R.A <3

Gott nytt år! :)

Postat av: Eva

Jag önskar dej ett fantastiskt bra 2008!! :o))
/Eva

2008-01-01 @ 02:19:51
URL: http://blixman.blogg.se
Postat av: Lullan

gott nytt år
i efterskott :P jo 2007 va inte så rba.. va nåra positiva saker,att ja o jb vart tesammans o sen vare nå få grejjer te.. men inte mkt.. 2008 känns som om d kommer bli ett bra år! må gott!

2008-01-02 @ 00:42:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback