Galna katter..

Eftersom Elliott var dålig hela natten så gjorde jag fisk och ris till honom idag.. Dvs bara mild mat.. Än så länge har han fått behålla allt, jag hoppas att det fortsätter för annars blir det ingen jul hos moster (min syster).. Och det skulle ju vara tråkigt..

Dom där katterna som vi har vart ju helt GALNA när fisken började koka.. Lukta massa gott tyckte dom.. :) Prutt var så duktig och knuffade ner Elliotts mat på golvet oxå medans den stod på kylning för att den var för varm så då var det bara att kalla på dammsugare; Daisy som fick äta upp det.. *thihi* Hon vart iaf glad.. :)

Katterna fick även dom en liten bit fisk.. Man kan ju inte koka fisk utan att ge dom, och den fisken hade jag ju igentligen köpt till dom.. :) Så då fick hela familjen dela..

image232
Mums sa katterna.. :)

Kommentarer
Postat av: Eva

Jag vill önska er en riktigt GOD JUL! :o))
/Eva

Postat av: emelie

vilka söta kissemissar hihi=) ser nästan ut som pappas katter..

god jul och gott nytt år på dej med :)ha det så underbart nu! kramis

2007-12-23 @ 23:56:59
Postat av: emelie

vilka söta kissemissar. ser nästan ut som pappas katter hehe:)

tack!! god jul å gott nytt år på dej också! ha det riktigt underbart nu kramis

2007-12-23 @ 23:57:58
URL: http://emelpemel.blogg.se
Postat av: Kristine

söta, god jul!

2007-12-24 @ 21:50:08
URL: http://Kristines.blogg.se
Postat av: Ladysoul

Hihi, vilka söööta..

2007-12-25 @ 15:36:07
URL: http://ladysoul.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback