Fågelbajs!

När vi var på Coop så köpte jag ett paket Start! för det tycker jag är gott.. Frågan är bara hur länge jag får ha den ifred.. Udden brukar vara där och äta upp den innan jag ens hunnit smaka typ.. Och han äter den med mjölk! Usch usch!! Jag äter med yoghurt, gärna med skogsbärssmak lr liknande, eller fil.. Och det ska vara Naturell start! annars får det va.. Förut åt jag med russin och skivade även i lite bananer.. Ja jag vet jag är konstig.. Men men det var ju inte det jag skulle berätta utan jag tog mitt paket start! från hyllan och kollade inge närmare på det utan vi fortsatte handla vidare och sedan när vi kom bort till chokladen så kollade jag ner på våra varor och vad är det jag ser på MITT start! paket?!  Joo FÅGELBAJS!! Va fan lixom.. Men varken jag eller Udden orkade gå och byta paket.. *haha* Den är hel i övrigt så det är ju bara på kartongen och den hade jag ändå inga planer på att äta.. *thihi* ;P

Jag tyckte att det kvittrade borta vid flingorna (på Coop Forum ute i Boländerna, Uppsala) men jag tänkte inte någe mer på det.. Det är inte så ovanligt att det kommer in fåglar i såna stora byggnader.. Dom kommer ju in via lastkajerna och sånt.. Men att kvittret var en varning att jag skulle kolla nogare på vilket bajs.. ojj förlåt.. start! paket jag skulle ta hade jag ingen aning om.. *haha*

Jag tänker äta bajs start! imorgon trots fågelbajs på kartongen.. :P

  
(Klickbara bilder)

Kommentarer
Postat av: Eva

Jag och Rudolph vill önska ett riktigt GOTT NYTT ÅR till dej och din familj! :o))
/Eva

Postat av: Mija

Start är gott... Kanske inte de nyttigaste frukostflingorna men säkert de godaste ;)

Gott nytt år vill jag önska dig! Kram!!

2007-12-31 @ 18:40:38
URL: http://mammamija.blogg.se
Postat av: Annika

hahha bajs start! En bra början på det nya året =P

Ett riktigt gott nytt år önskar jag er =)

2007-12-31 @ 20:56:13
URL: http://ysolla.blogg.se
Postat av: Anna

Asgarv...man får inte vara så känslig eller hur e det dom brukar säja...

2008-01-02 @ 00:08:39
URL: http://xahxa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback