Elliott skickar hemliga meddelanden..

Jag fick rätt så nyligen ett telefon samtal från min kära syssling Angela som berättade att Elliott hade skickat en massa ljudinspelningar till henne.. *haha* Fan vad jag skratta!! Han är duktig den där Elliott.. *haha* :D

Jag visste att han hade försökt ringa henne lite tidigare och det var därför jag trodde att hon ringde.. Men icke sa nicke.. Elliott hade lyckats hitta på nya sätt att nå Angela än via telesamtal.. Han har försökt ringa henne förut.. Det är rätt så ofta som han "råkat" trycka sig fram och börjat ringa henne.. En gång ringde han och väckte henne tidigt på morgonen om jag inte missminner mig.. *thihi* :)

Han är rolig den där Elliott.. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback