Dålig humor.. (varning för snusk)

Jag och Udden satt och spelade Worms tidigare idag när Elliott sov middag och jag gjorde mitt eget lag och döpte alla till lite roliga namn varav en fick heta Pënïs. Självklart var han en av de första som dog, uthållighet = 0.. *asg*

Nää men det var inte det som var roligt utan dom där små maskarna säger ju lite roliga saker i tid och otid och när maskarna dör så står det lite saker att dom inte orka längre och så.. Och just på min Pënïs gubbe stod det:

"Pënïs wasn't hard enough!"



*hahahaha* När vi fick syn på det så skrattade både jag och Udden gott.. *haha* Rooligt spel.. ;P


Kommentarer
Postat av: S

Haha, det verkar vara ett jävligt roligt spel ;)

2007-12-12 @ 14:03:38
Postat av: Lullan

hahaha klöckrent jue :D
*asg*

2007-12-12 @ 14:56:03
Postat av: Linda

hahahahahaaa Fan va bäst!!! Jag sitter och roar mig genom att läsa din blogg.. märker du det?

Den här var så BEST!! haha


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback