Äntligen hemma..

Nu har jag nästan precis kommit hem.. Har hunnit gå på toa, ge katterna mat och kolla till hamstrarna lite fort, alla lever och är där dom ska.. :) Ingen som flyttat medans jag varit borta.. :P Tråkigt nog.. *haha*

Men usch vilken lång dag det varit men rolig!! :D Vi råkade åka lite fel så det råkade bli en liten omväg på sisådär 8-10mil.. ;P Och denna väg vi var tvugna att åka på för att "rätta till felet" var ju värsta isbanan mitt ute i buschen.. Fy fan för Norrland säger jag bara... Rusktigt kallt men ack så vackert..

Men nog om det just nu! Nu vill jag bara soooova!! Får se om det finns nån plats för mig i sängen annars lägger jag mig i soffan för natten.. Det funkar kalas det med.. :) Kanske bäst att lägga sig där först så man slipper riskera att väcka nån.. Udden var lite sjukling sa han och Elliott är snorkotte han med..

Men nu ska jag plocka upp lite från golvet och sen blir det sova sova säng säng säng.. Eller ja soffa blir det ju.. :)

Bilder kommer imorgon på underverket!! Jag kan ju bara säga en sak: Jag är kär!! *thihi* :D Såå underbar hund!!

Kommentarer
Postat av: emma johanna

hej ! :)brukar kika i din blogg ibland. kika gärna in i min. kram

Postat av: Lullan

hehe d lät som om ni hade en rolig roadtrip iaf :) synd att man missa =/ hehe förstår att du e kär i lilla råttan,hon va förbannat söt iaf :D hälsa o gratta kimpa :D

2007-12-14 @ 15:46:53
Postat av: Linda

Jag gillar inte häller paljetter, därför kommer jag inte skaffa någon. Men det kan vara hett på någon sexig goding. :P

2007-12-14 @ 16:20:41
URL: http://allaboutlinda.blogg.se
Postat av: mamma

Hallå när kommer bilden imorgon har ju varit för länge sen!!!!!!!!!!!!!!!

2007-12-15 @ 14:55:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback