Storstädning..

Ja nu har jag precis varit vid Ica och lämnat över Elliott och Oliver till mamma så nu börjar det tråkiga.. :P Städa städa städa.. Fast det är skönt sen när man ser hur fint det blir.. :)

Har ju katterna kvar hemma som kan hjälpa till om jag tycker att det blir för jobbigt.. :P

Ska nog sätta på en kanna kaffe oxå så att jag kan få njuta lite mitt upp i allt ståhej.. ;P För lite grädde har jag kvar.. *thihi* Annars har jag även mjölk jag måste göra av med innan jag flyttar imorgon.. Kan ju inte ha kvar nått som kan bli dåligt.. Vet att jag ändå kommer att komma hem till en illaluktande lägenhet då det är nå fel på rören så om man inte spolar jätte mkt med vatten varje dag så börjar rören spruta upp luft från vattenbrunnen på golvet.. Och bajsrörs luft är ingen trevlig lukt.. Man blir ju illamående för mindre.. :S Jag får väl be Kim att jag sätter igång kranen så länge han är här, varje dag.. Så förhoppningsvis så luktar det inte så mkt..

Men nu ska jag göra en lista på allt som ska göras, och sen är det bara att sätta igång.. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback