Sprängs..

Ensamheten har inte bara fört gott med sig.. Mina bröst håller på och SPRÄNGAS!! Inge kul.. Måste pumpa ut lite.. Eller ja lite och lite är väl understatement.. :P Om jag bara hde ork skulle jag säkert kunna pumpa ut 1L ur varje.. *asg* Nää det var nog lite överdrift... *haha*

Ska pumpa ut lite och sedan ska jag göra rent till både kaniner och hamstrar.. Får hoppas att jag hinner med lite annat oxå innan Udden och Elliott kommer tillbaka. Dom kommer sent i kväll.. Eller ja det beror ju på vem man frågar, för er kanske 21 är sent men för mig e det tidigt.. *thihi* :D

Tänkte försöka göra hallen iaf så att det ser lite fint ut iaf.. :) Sen så måste jag pussas lite med Arthur oxå.. Han e mitt nya lilla pusstroll.. Eller kanske träsktroll?! *thihi* Nån måste ju ta Lemons plats, och det har blivit han nu.. Fast Calottie kommer även han rätt högt upp på listan.. :) Dom är sååå vackra!! :D Och Calottie börjar få värsta pälsen oxå.. Jätte trevligt och mysigt men det trasslar sig lite..
Igentligen borde man ju ha "toalätt" (kattströ) till långhåriga hamstrar just för att spån kan trassla in sig och göra tovor och det är ju inge bra om man vill ställa ut sina hamstrar.. Men jag tycker att Toalätt ströt luktar förfärligt äckligt.. Så här blir det bara spån.. Plus att spån är mkt billigare.. ;P

Men nu ska jag fortsätta pumpa och kolla på Shrek och sen så är det ut och pussa på mina Frankisar, kaninerna.. :) Sen in och väcka hamstrarna, elakt nog.. :P Men jag känner inte riktigt för att ställa mig och städa typ 10 burar kl 21 i natt när dom har vett att gå upp.. :/ Bråkig jag e va?! ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback