Sjukling..

Ja jag tror Elliott är lite sjuk.. Han somna för natten igår runt 12-tiden.. Han hade somnat nån halvtimme, timme innan men vakna 5min efter jag lagt ner honom i sängen.. Men när jag la ner honom för andra gånger runt 10 över 12 så sov han.. Sen vakna han en gång under natten och en gång på morgonen men vi gick inte upp förrens vid 12.20!!! Vilket är verkligen sovmorgon nu för tiden.. ;P Eller jag 2 timmars sov morgon iaf.. *thihi*

Vi gick upp och bytte blöja och kolla lite på tv och sedan åt vi frukost.. Elliott såg ut som att han var drogat under hela frukosten.. Jätte seg.. Plus att han är jätte varm.. Så jag tror att han har feber.. Men jag har inte kollat än.. Och nu ligger han och sover igen.. Han satt brevid mig i soffan och kolla på tv och lekte med mobilen. Helt plötsligt märker jag att han andas väldigt tungt och då kollar jag på honom och då har han somnat.. :) Min lilla sötkorv.. :)

Vi träffa Engla igår och hon var förskyld och hade kanske vattkoppor så vi får se vad det är för nått lilla killen har nu.. Fast det känns ju konstigt att det ska komma så fort.. Det måste nästan vara nått annat.. För vi träffa henne typ 30min igår kväll vid 20-tiden.. Men men, det kanske är ett turbo virus han fått.. *thihi*

Idag kommer Udden.. Och då MÅSTE vi fixa iordning på lägenheten.. Känns som att mitt liv är "on hold".. Dvs det är lite paus.. Fast ändå inte.. Känns skumt.. Vill inte leva i kaos.. Får hoppas att Elliott inte är så grinig så att jag kan få göra nått oxå.. :) Kan ju inte bara pussa på honom hela tiden.. *thihi*
Men idag måste vi verkligen fixa för imorgon kommer det folk som ska kolla på hamsterungarna.. :/ Sen har jag en till som är intresserad.. Så om jag har tur kanske jag kan bli av med dom nu.. Håll tummarna!! :)

Kommentarer
Postat av: Lotta

håller tummarna att det bara är en liten febertopp din lilla kille har fått. Vattkoppor låter jobbigt i en rörig och nyinflyttad lägenhet. kram på er alla tre

2007-08-17 @ 00:56:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback