Så göra vi när vi..

..diskar våra saker.. Okej sången kanske inte går så men ni förstår säkert.. :P

Står och diskar all skit som det blivit de senaste dagarna.. Har varit för lat för att ta det dag för dag som man borde och SKA! Så nu står man här med disk upp till axlarna och kan inte skylla på nån annan än sitt egna lata jag.. :/
Udden var dock snäll och diska lite igår och förrgår.. Så det är inte så jätte mkt kvar.. Det första lasset jag fick ta var nått Udden hade lagt i igår som han sedan inte orka ta utan vi gick och la oss.. Och det lasset var fyllt med massa olika saker.. Dvs blandad med tallrikar, bestick och knivar.. Själv när jag diskar brukar jag alltid ta bestick för sig, sedan djupa tallrikar för sig, stora tallrikar för sig om d e mkt stora tallrikar annars både små och stora ihop.. :)

Hur gör du när du diskar? Diskar du varje dag, lr har du ibland lat dagar som jag verkar ha haft den senaste veckan.. *suck* (Nu kommer mamma invända och säga att det är det senaste 22 åren.. :P *haha*)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback