Pipparkaka..

Nu e Elliott hemma igen.. Och så mkt vart det väl inte gjort.. Vi är båda sega idag.. Men lite har vi gjort, inte bara druckit kaffe.. *thihi* :P

Elliott har hittat en burk med pepparkakor.. D e gott tycker han.. :) Han fick sin första pepparkaka av Tant Grön när vi va på Sigtuna marknaden.. Dom går nämligen runt där hela ligan; Tant Brun, Tant Grön, Tant Gredeline och Farbror Blå.. Och även den lilla pudel hunden oxå.. Vad den nu heter.. Nån som vet?? Hittade även Farbror Polis.. *thihi* Har tagit kort.. Dom kommer väl ut på bilddagboken om några dagar eller så.. :) Får se när jag får tid..

Ska snart åka hem till mamma och vara hundvakt och barnvakt hela dagen där imorgon.. Sen på fredag åker jag hem till Marie-Louise och ska vara hundvakt en vecka.. Jag och Elliott och massa hundar.. :D Även kaninerna får följa med.. :) *haha* Jag fråga om jag fick ha kaninbebisarna med mig dit men jag frågade inte om Oliver.. o.O
*haha* Tookigt.. :P Fast om Oliver är med kommer han nog kissa inne lite.. :/ Eftersom dom har 5(?) hundar.. Eller dom kommer väll ha en liten valp kvar så dom kommer väll vara 6st.. :) Just den valpen jag vill ha kommer dom ha kvar.. *grr..* Perfekt tillfälle att sno den.. :D *thihi*
Jag kommer ta MASSA bilder så ni kan vara lugna.. Bilder kommer att komma upp i bilddagboken sen när jag kommit hem.. :) Har ju även en av Lemons bebisar där.. :) En liten Ruu, normalfärgad LH.. :)

Men nu ska jag se om jag kanske kan få plocka upp lite mer, eller åtminstonde få pussa på kaninerna lite.. Eller kanske ska passa på att mata dom, för sen kommer vi ju åka iväg..


Kommentarer
Postat av: ERICA

haha vad sugen jag blev på pepparkakor nu:P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback