Nä nu jävlar..

Nu måste det göras nått.. Elliott hittar ju saker överallt att stoppa i munnen.. Mest hår från Oliver... Förstår inte att han frivilligt vill stoppa det i munnen.. :/ Men men.. Men det håret Elliott hittar och stoppar i munnen är inget han varken hittar på golvet eller i soffan utan det tar han direkt från Olivers hud.. :S Stackars liten hund..

Nu måste jag verkligen sätta fart och börja plocka och få iordning.. Men det skulle vara så mkt lättare med lite hjälp.. Men det får man ju ingen.. :/ Kim får komma hit och passa Elliott sen.. Fast det vill han säkert inte, men jag ska försöka hitta på ett sätt att tvinga honom.. Han lånar ju filmer med jämna mellanrum så nu får han låna barnet.. *thihi* :P

Nää ska väll sätta igång så att det blir klart inom det närmaste halvåret.. MAGGI KOM OCH HJÄLP MIG!! Du är ju så duktig.. ;D *blink blink* Fast det blir väl lite långt att åka.. :/ Men jag har citron tårta som jag bjuder på.. ;) Om det finns nån kvar efter att Essan och Sussie kommer på besök imorgon.. Om dom nu kommer.. :/

Synd att jag inte har någon musik på den här datorn eller kopplat in stereon.. Fast det kanske jag kan göra senare, koppla in stereon alltså.. :)

Nu måste jag börja.. Innan Oliver blivit helt hårlös.. :S Skulle behöva köpa en sån där kojja som Maggi shoppat så att Oliver skulle kunna gå in och gömma sig i den.. :) Får se om jag hittar nån billig nånstans.. Annars får jag väl bygga en.. *thihi* Undra hur det skulle se ut.. *haha*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback