Många sätt att äta choklad..

Me löööv chocolate.. :D Sitter och knaprar lite Lindh Excellence intensive Orange.. Mmmmm... Gott! :D
Rolig öppning på paketet oxå.. *thihi* Tur att man är lätt road.. :P

Så här sitter man och njuter av lite mörk choklad tillsammans med ett glas Ice coffee.. Kan ju knappast bli bättre.. Eller jo om jag skulle orka städa lite, det skulle helt klart vara bättre.. :) Elliott har precis gått och knoppat, förhoppningsvis sover han så pass länge att jag kan hinna njuta av både choklad och kaffe och även så att jag hinner mata ninisarna lite och sedan plocka upp lite från golvet.. Så att det lite upp plockat ut innan Udden kommer.. Annars blir han så arg.. :S Han e knäpp... :P

Sitter och kollar på Ellen DeGeneres.. Me like it.. :) Jag gillar henne, hon verkar rolig.. :) Och idag hade hon trevliga gäster..


Nää ska väl leta upp nån bra låt och sitter och lyssna på medans jag dricker upp mitt kaffe.. Lite Lionel Richie kanske.. ;)

Kommentarer
Postat av: Maggi

Åh! Choklad is the shit! Men fan inte med apelsin :X


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback